neděle 9. února 2014

Příjezd do Linze

Za studiem do Lince, třetího největšího města Rakouska, jsem se vydala autobusem s rakouskou společností Westbus. Nezvolila jsem sice nejlevnější způsob dopravy, ale podle mě nejpohodlnější. Autobus mě zavezl z Florence přímo až do centra Lince. Autobus byl komfortní, něco jako náš Student. Cesta rychle utíkala, měli jsme zastávku v Českých Budějovicích, kde přistoupili další spolucestující. Autobusem nejelo moc lidí. Divím se, že se jim to vyplatí. Na cestu jsem měla krásné počasí, ideální pro výlet.

CZ
AT
Do Linze jsme dorazili o 15 minut dříve než bylo naplánováno. Řidič se nám moc omlouval, jestli nám brzkým příjezdem nezpůsobil komplikace. Po chvíli čekání si mě vyzvedla má mentorka Johanna. Hned na mě začala mluvit německy, což mě potěšilo. Bylo vidět, že se snaží mluvit Hoch Deutsch. Pomohla mi se zavazadly. Vydaly jsme se tramvají směrem Johannes Kepler Universität. Na recepci koleje jsem se musela zaregistrovat. Johanna řekla recepčnímu, že mluvím německy. Tak na mě spustil "rakousky", moc se mu nedalo rozumět. Místní dialekt nemá nic společného s tím, co jsme se učili ve škole. Bude to ještě hodně zajímavý.

Žádné komentáře:

Okomentovat